369 milyon adım atıldı
İSTANBUL (İGFA) – Yeni nesil çalışan refahı platformu Wellbees tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen küresel adım yarışması Wellbees Challenge’ın sonuçları açıklandı. Avustralya’dan Filipinler’e, Mozambik’ten Kanada’ya 61 ülkede faaliyet gösteren 46 şirketten 2 bin 442 çalışan 368 milyon 999 bin adım atarak 350 milyon hedefini aştı.
Wellbees algoritması ile her şirket için belirli bir adım hedefinin belirlendiği 21 günlük yarışmada, adım hedefine en hızlı ulaşan şirket, dünyanın en büyük seramik şirketlerinden Birleşik Arap Emirlikleri merkezli RAK Ceramics oldu. Dünya.
Adımların sosyal güzelliğe dönüştüğü yarışmanın kurgusunda önceki yarışlarda olduğu gibi bir değişikliğe gidilerek, firmaların adım hedeflerine ulaşıp ulaşmadığına bakılmaksızın tüm katılımcı firmalar için Wellbees tarafından bağışlar yapıldı. Toplam 225 bin TL değerindeki bağış, UNICEF Türkiye Milli Komitesi aracılığıyla örgütün bölgedeki çalışmalarını desteklemek için kullanılacak.
MELİS ABACIOĞLU: “BU ZOR SÜREÇTE BİRBİRİMİZE İHTİYACIMIZ VAR”
Düzenledikleri step yarışmasının çalışanların hem bedenine hem de ruhuna iyi geldiğini söyleyen Wellbees CEO’su Melis Abacıoğlu, “Bu yarış ile çalışanlar kendilerine, çalışma arkadaşlarına ve diğer şirketlere meydan okuyor. Ancak bunun ötesinde, bir sosyal yeterlilik hareketinin parçasıdırlar. Daha önceki yarışmalarımızda Afrika’da elektriği olmayan bir köye fidan dikmekten güneş enerjisi paneli kurmaya kadar birçok iş yaptık. Bu yıl, şüphesiz akıllarımız ve kalplerimiz sarsıntı bölgesinde. Wellbees olarak bu güçlü süreçte birbirimize ihtiyacımız olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle deprem bölgesinde çalışanlara manevi güçlendirme sağlarken, bölgeye travma psikologları, spor antrenörleri, öğretmenler, oyun yazarları ve pedagoglar gönderdik. Adım yarışımıza katılan firmalarımız adına yapacağımız bağış, UNICEF’in deprem bölgesindeki çalışmalarını desteklemek için de kullanılacak. Bu anlamlı yarışın parçası olan tüm şirket ve çalışanlara teşekkür ediyorum.”